ما توی این وبلاگ سعی میکنیم مقالات به روز و کاربردی رو تولید کنیم ودر اختیار شما عزیزان قرار بدیم بانظرات و سوالات خودتون از ما حمایت کنید
خرید هاست ودامنه+طراحی سایت آماده 1
کتاب پول سازی رایگان 1
لباس واکسسوری مردانه 1
yafteha2 1
خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی 1
طراحی فروشگاه اینترنتی 1
کسب درامد اینترنتی 1
فروشگاه اینترنتی 1
دل شکستن هنر نیست 1
سرگرمی 1
" target="_blank" >F.NAMA 1
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برترین های مد ولباس و آدرس https://modzakeri.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 25478
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->


برای دریافت کدتخفیف واکسسوری مردانه در سایت مدذاکری ایمیل   

 

 

خودتون رو وارد کنید یا عضوبشید و از

 

 تخفیفات استفاده کنید

 

 

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1395برچسب:کدتخفیف,لباس مردانه,اکسسوری,ساعت 12 قبل از ظهر توسط Amir |

" type="application/x-shockwave-flash">

" /> 



+ نوشته شده در دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:
,ساعت 10 قبل از ظهر توسط Amir |



+ نوشته شده در یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:,ساعت 2 بعد از ظهر توسط Amir |



+ نوشته شده در جمعه 20 شهريور 1394برچسب:,ساعت 12 قبل از ظهر توسط Amir |


 

افراد سالم رژیم کم کالری دارند

سال‌هاست که خیلی از متخصصان توصیه می‌کنند میزان کالری‌های دریافتی در رژیم غذایی روزانه 20 تا 30 درصد کاهش داده شود. نتایج پژوهش‌هایی که روی حیوانات انجام شده نشان می‌دهد داشتن رژیم غذایی کم کالری میانگین طول عمر را افزایش می‌دهد. نتایج پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد زمانی که کمتر غذا می‌خوریم احتمال ابتلا به بیماری‌های مربوط به افزایش سن مثل بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و بیماری آلزایمر کاهش می‌یابد.

 

اگر می‌خواهید سالم بمانید هر چیزی که دم دستتان می‌آید را نخورید و کالری بیهوده دریافت نکنید. دریافت کالری زیاده از حد و بیهوده، بدن را به سمت ابتلا به بیماری‌ها خواهد کشاند.

 

 

 pH خون افراد سالم متعادل است

 

 

مواد غذایی مصرف شده در هنگام گوارش، مواد بازی یا اسیدی تولید می‌کنند. بدن انسان برای داشتن عملکرد خوب و پیشگیری از بیماری‌ها و به خصوص پیری پوست به pH ثابتی در حدود 7 نیاز دارد

 

 نتایج پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد زمانی که کمتر غذا می‌خوریم احتمال ابتلا

به بیماری‌های مربوط به افزایش سن مثل بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و بیماری آلزایمر کاهش می‌یابد

 

 

 

 

 

تأثیر اسیدی شدن pH خون این است که بدن مواد معدنی را از استخوان‌ها بیرون می‌کشد تا سطح اسیدیته ی خون را پایین بیاورد. این حالت زمانی پیش می‌آید که گوشت قرمز، قند و غلات تصفیه شده‌ی زیادی بخورید و سبزیجات و میوه‌ها سهم اندکی در رژیم غذایی‌تان داشته باشد. برای همین سعی کنید در هر وعده غذایی نسبت مواد غذایی قلیایی به مواد غذایی اسیدی را 70 به 30 تنظیم کنید؛ یعنی 70 درصد مواد غذایی قلیایی مثل سبزیجات و میوه های تازه و 30 درصد مواد غذایی اسیدی مثل گوشت، تخم مرغ، پنیر، نان، آرد، پاستا، مواد غذایی صنعتی. 

 

 

توصیه می‌کنیم مواد غذایی اسیدی را با مواد غذایی به اصطلاح «جبرانی» مصرف کنید مثلاً گوشت را با سبزیجات، پاستاها را با گوجه فرنگی و پنیر را با انجیر خشک میل کنید.

 

 

 

 

 

 

افراد سالم مخمر آب جو مصرف می‌کنند

یکی از این افراد سالمی که اتفاقاً 83 سال نیز دارد خانم باربارا استون است که رمز سلامت خود را در این می‌داند که صبح به صبح مخمر آب جو را در آب حل و میل می‌کند. این خانم باستان شناس که دائم در بیابان‌های سوریه در حال اکتشافات است این عادت خود را به هیچ وجه ترک نمی‌کند حتی در سفرهای اکتشافی خود. مخمر آب جو (نه آن مخمرهایی که برای پخت نان استفاده می‌شود) منبع خوب ویتامین‌ها و مواد معدنی است مثل ویتامین‌های گروه B، فسفر، سلنیوم، روی، آهن، مس، منیزیم، منگنز و پتاسیم. این مخمر همچنین حاوی فیبر است و برای پیشگیری از بیماری‌های قلی عروقی، رفع خستگی، افزایش اشتها، محافظت از کبد، تنظیم قند خون، کاهش کلسترول بد و غیره مفید است.

 

خانم استون توصیه می‌کند که علاوه بر نوشیدن این مخمر پودر آن را روی پف فیل، غلات صبحانه یا ماست بریزید و یا اینکه به سوپ‌ها، سس‌ها و غذاهای آماده شده در فر اضافه و از خواص آن بهره‌مند شوید. توصیه می‌کنیم افرادی که به نقرس مبتلا هستند و همچنین زنان باردار یا شیرده و نیز افرادی که سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است از این مخمرها استفاده نکنند

 

 

 

 

 

 

افراد سالم دوش آب سرد می‌گیرند

 

یکی از این افرادی که راز سلامتی خود را در دوش آب سرد می‌داند آقای نیت هالسی است. ایشان هر روز صبح دوش آب سرد می‌گیرند و معتقدند به این دلیل هیچ وقت مریض نمی‌شوند. به عقیده‌ی آقای هالسی دوش آب سرد نه تنها باعث سلامتی می‌شود بلکه نمی‌گذارد پوست خشک شود.

 

بخش تغذیه و آشپزی تبیان  




 



+ نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:,ساعت 10 بعد از ظهر توسط Amir |

 

 

 

 

 

  •         7فایده بازی های رایانه ای 

زیان ها را می دانید، حالا درباره فواید بخوانید...

بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر جنبه‌های منفی، ویژگی‌های مثبت نیز دارند. این مزایا در چند سال اخیر مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و به نتایج جالبی انجامیده است. نتیجه بررسی های مربوط به 7 مورد از سودمندی های این بازی ها را بخوانید...

بارها در مورد عوارض جسمی و ذهنی بازی‌های رایانه‌ای مطالبی خوانده یا شنیده‌ایم. مثلا این که کمبود تحرک جسمی در حین بازی‌های رایانه‌ای سبب بروز مشکلاتی نظیر افزایش وزن (به ویژه در میان کودکان و نوجوانان) می‌شود. یا این که بسیاری از بازی‌های خشن می‌توانند اثرات نامطلوبی را بر روی روحیه و ذهن افراد داشته باشد.

 بازی‌های رایانه‌ای اما درست مانند هر پدیده‌ دیگر ساخت دست بشر علاوه بر جنبه‌های منفی، ویژگی‌های مثبت نیز دارند. مزایای بازی‌های رایانه‌ای در چند سال اخیر مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و به نتایج جالبی هم انجامیده است. آشنایی با نتیجه بررسی های مربوط به 7 مورد از سودمندی های این بازی ها خالی از لطف نیست:

1-  کمک به کودکان و نوجوانان دارای بیماری‌های مزمن  

پژوهشگران دانشگاه یوتا سال گذشته تحقیقی را منتشر ساختند که نشان می‌داد انجام منظم بازی‌های رایانه‌ای توسط بچه‌های دارای بیماری و اختلالاتی نظیر اوتیسم، افسردگی و پارکینسون سبب افزایش استقامت و روحیه مقاومت آن‌ها در برابر مشکلات ناشی از بیماری می‌شود. دانشمندان بر این باورند که این گونه بازی‌ بر روی سازوکارهای عصبی خاصی تاثیر گذاشته و موجب ایجاد هیجانات مثبت می‌شود. به این ترتیب کودک یا نوجوان درگیر بیماری مزمن بهتر می‌تواند با پیامدهای ناشی از بیماری خود مبارزه کند.
 

2- افزایش توانایی‌های حرکتی کودکان پیش‌دبستانی
با اینکه قرار دادن یک کودک کم سن و سال در برابر تلویزیون برای انجام بازی رایانه‌ای کار درستی تلقی نمی‌شود، اما این همه ماجرا نیست.زیرا پژوهش دانشمندان دانشگاه دیکن در ملبورن استرالیا نشان می دهد انجام بازی‌های تعاملی رایانه‌ای به تقویت مهارت‌های حرکتی کنترل اشیا در کودکان می‌انجامد.   3- کاهش استرس و افسردگی
دامنه فواید بازی‌های رایانه‌ای تنها به کودکان و نوجوانان محدود نمی‌شود. پژوهشی که در سال 2009 منتشر شد نشان می‌دهد انجام بازی¬های رایانه¬ای می‌تواند به افرادی که از مشکلاتی نظیر استرس یا افسردگی رنج می‌برند کمک کند تا بتوانند تا حدی بر این مشکلات غلبه کنند. این پژوهش نشان داد برخی افراد با تیپ شخصیتی A (که معمولاً بسیار فعال هستند) با انجام این بازی¬ها می¬توانند فرصتی برای آرامش بیابند و به این ترتیب از میزان استرس آن‌ها کاسته شود.

 

4- کاهش شدت درد
بازی‌های رایانه‌ای نه‌تنها می‌توانند موجب کاهش اثرات منفی مشکلات ذهنی  ‌شوند، بلکه حتی می‌توانند دردهای جسمی را هم کاهش دهند. دانشمندان دانشگاه واشینگتن نوعی بازی طراحی کرده اند که به بیمارانی که از درد شدیدی رنج می‌دهند امکان می‌دهد از درد خود بکاهند. این بازی که «دنیای برفی» نام دارد نوعی بازی واقعیت مجازی است که در آن به فرد خود را در یک سرزمین پوشیده از برف می‌بیند و می‌تواند گلوله‌های برفی را به سمت پنگوئن¬ها و آدم برفی¬هایی که می¬بیند پرتاب کند. به ‌این ‌ترتیب حواس بیمار از درد به بازی معطوف می‌شود. بررسی‌ها نشان داد بیمارانی که از این بازی استفاده کرده اند ند نیازمند داروی مُسکّن کمتری بوده اند.  

 

5- تقویت توان بینایی
پدر و مادرها معمولاً به فرزندان خود می‌گویند نشستن در برابر تلویزیون منجر به کاهش قدرت بینایی می‌شود.   دانشمندان دانشگاه مک¬ مستر کانادا اما به نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دست یافتند. افرادی که دچار بیماری آب‌مروارید هستند می‌توانند با انجام بازی‌هایی که در آن کاربر باید به هدف‌هایی مشخص شلیک ‌کند، قدرت بینایی خود را تقویت کنند. این دست از بازی‌ها سرعت بسیار بالایی دارد و نیازمند تمرکز زیاد هستند و به این ترتیب فرد باید خود را برای دیدن سریع موارد مختلف و تصمیم گیری آنی عادت دهد. این بازی‌ها همچنین موجب تولید هورمون‌های دوپامین و نیز آدرنالین شده که به صورت بالقوه می‌تواند به افزایش توانایی انعطاف‌پذیری مغز کمک کند.


6- تقویت توانایی تصمیم‌گیری
بیشتر بازی‌های رایانه‌ای نیازمند تصمیم‌گیری و واکنش سریع کاربر هستند. دانشمندان عصب شناس دانشگاه روچستر نیویورک به این نتیجه رسیدند که انجام بازی‌های رایانه‌ای سبب تمرین مغز برای تصمیم‌گیری سریع می‌شود. بازی‌هایی نظیر شبیه‌سازی موقعیت‌هایی که باید در آن به سرعت تصمیم گرفت کاربر را عادت می‌دهد تا به سرعت اطلاعات محیطی را بررسی و بلافاصله به آنها واکنش دهد.


7- افزایش شادی در میان سالمندان
پژوهشگران در دانشگاه کارولینای شمالی به بررسی رابطه بازی‌های رایانه‌ای و سلامت روانی (شادی) افراد سالمند پرداختند. این مطالعه به این نتیجه رسید افراد سالمندی که گهگاه بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌دادند شادتر از سایر هم‌سن و سالان خود بوده‌اند و هیجانات مثبت‌تری از خود بروز می‌دادند.   بازی‌های رایانه‌ای علاوه ‌بر زیان‌، فوایدی نیز به دنبال دارند. در این میان توجه به نوع بازی و البته زیاده‌روی نکردن در انجام آن نقش مهمی در استفاده صحیح از این فناوری سرگرم کننده دارد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:,ساعت 9 بعد از ظهر توسط Amir |

عجب پرایدیه ها...
 


+ نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:,ساعت 11 بعد از ظهر توسط Amir |

نرم رانندگی کردن

ھمیشه بهترین راننده ھا کسانی ھستند که نرم رانندگی می کنند

.

وقتی شما با ٪ ۵٠ از توان ماشینتان رانندگی می کنید ، می توانید فرمان سریع بدھید ، ناگهان پدال گاز را

 

بفشارید ، ناگهان ترمز کنید و یا بدون ھماھنگ کردن دور موتور ، دنده را تعویض کنید کھ باعث از دست

 

دادن زمان در مسابقھ می شود و احتمال حادثه را نیز بالا می برد

.

ولی زمانی کھ شما بر روی حد ماشین رانندگی می کنید دیگر نمی توانید فرمان سریع

 

   
   

(شوک) بدھید،

 

نمی توانید ناگهان گاز را بفشارید یا ناگهن و با ضربه، ترمز کنید زیرا کوچکترین ناھماھنگی باعث از

 

دست رفتن کنترل می شود پس نرم برانید

ھدایت کردن و فرمان دادن

 

دستھا را بر روی فرمان بر روی ساعت ٩ و ٣ قرار دھید

در این حالت احتیاج به حرکت دست بر روی پیچھا نخواھید داشت

مگر اینکه ماشین شما برای مسابقه ست اپ نشده باشد و

زاویه ی چرخش ان زیاد باشد که تعویض جای دست در این حالت قدرت رانندگی نرم را از شما می گیرد



+ نوشته شده در جمعه 8 اسفند 1393برچسب:,ساعت 8 بعد از ظهر توسط Amir |



+ نوشته شده در جمعه 8 اسفند 1393برچسب:,ساعت 8 بعد از ظهر توسط Amir |



+ نوشته شده در جمعه 8 اسفند 1393برچسب:,ساعت 8 بعد از ظهر توسط Amir |